Selasa, 13 Oktober 2009

BN MENANG KERUSI DUN BAGAN PINANG.

Tahniah atas kemenangan calon BN di kerusi DUN Bagan Pinang dengan majoriti jauh lebih besar daripada keputusan pilihanraya umum ke 12.
Kemenangan pilihanraya kecil kali ini mengambarkan pendekatan kerajaan Barisan Nasional menerusi konsep 1 Malaysia, Rakyat Didahulukan, Pencapaian Diutamakan amat berkesan sekali bagi mengambalikan keyakinan rakyat pelbagai etnik di Bagan Pinang terhadap kerajaan Barisan Nasional pimpinan Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak.
Nescaya banyak lagi faktor-faktor lain yang membantu kemenangan besar BN. Rakyat sedar akan betapa pentingnya untuk terus menyokong kerajaan yang stabil, berwibawa dan mampu memberi pembangunan kepada rakyat dan negara. Tranformasi kepimpinan negara telah membuktikan keberkesanannya.
Marilah berganding bahu untuk terus menyokong kepimpinan, dasar, rancangan, program murni kerajaan demi keutuhan dan kestabilan politik negara.
Buang yang keruh ambil yang jernih. Jangan biarkan kita menderita di bumi sendiri yang kaya raya dengan sumber alam semulajadi.

Tiada ulasan: